Dobrý den, chtěla jsem vám napsat recenzi, ale není kam, tak to zkouším alespoň touto cestou. Chtěla bych moc poděkovat paní doktorce Šárce Grůzové a jejímu týmu, který sloužil 1.5. navečer za perfektní, profesionální a rychlý zásah a velmi vstřícné a empatické chování u naší fenky, kterou napadl pes a ukousl jí kus ucha. Ještě jednou moc děkujeme, jste úžasní!!! Lenka Voldánová
Dobrý den,
pochvala samozřejmě potěší a kolegyni Grůzové i sestřičkám ji určitě předám. Ovšem sem do poradny se nehodí. Vím, že se nějaké recenze píší, snad na Google, na Seznam, nebo i na jiné weby, ale já se musím přiznat, že jsem za posledních pár let žádnou recenzi nečetl. Programově se tomu vyhýbám. Nevyhýbám se kritice. Naopak. Tak může být podnětná. Ale je velmi frustrující, když čte člověk naprosto smyšlenou recenzi – stížnost, že jsme třeba odmítli pacienta ošetřit a přitom zde stěžovatelé vůbec nebyli. Z druhé strany pak přijde nabídka, že by nám někdo napsal skvělou recenzi za „jakousi protislužbu“, čímž zpravidla míní slevu. To není svět ve kterém chci žít. Ale Vám ještě jednou děkuji.
Zdraví
Ondřej Rychlík
Pro zaslání odpovědi na dotaz se prosím přihlaste, nebo zaregistrujte