ByMarie Férová

Poradna – Vaše dotazyKategorie dotazu: OrtopedieDobry den, mam doma 18leteho psa s nemocnym pohybovym aparatem. Celou noc mi tady jeci bolesti. Na veterine dostal na 3 dny previcox a posledni dobral ve stredu. Ted mu v patek nasadili jen karsivan. Rano jdu v pul 6 do prace a na veterinu se dostanu az k veceru. Chtela bych mu nejak ulevit. Doma mam jen tramal z drivejsi doby a v nasi lekarne ibalgin 200.Mohu mu z toho neco podat? Vazi 10,6 Kg. Dekuji predem za vas cas. Na shledanou Ferova Marie
Marie Férová dotaz před 4 roky

obecně se jedná o léky pro psa nevhodné. Záleží však na tom, co je Vaším cílem. Vůbec z dotazu není jasné co je podstatou „nemocného pohybového aparátu“? Na jakou bolest by měly léky působit? Jedná se o artrotické změny, které by asi byly u osmnáctiletého psa pravděpodobné? Nebo něco jiného? V každém případě je nápad psát v půl čtvrté ráno dotaz do internetové poradny pro radu na okamžitý zásah akt čirého zoufalství v lepším případě, v horším alibismu – „okamžitě mně něco poraďte, za dvě hodiny musím do práce“. Právě pro potřebu okamžitých zásahů máme stálou pohotovostní službu. Uklidněte se, domluvte si schůzku, nejlépe  telefonicky a pak můžete (či společně můžeme) najít nějaké řešení.