Předávkování na kapačkách

By

Předávkování na kapačkách

Poradna – Vaše dotazyPředávkování na kapačkách
dotaz před 6 roky

Dobrý den,\r\nvčera jsem nechal kočinu u veterináře na kapačkách přes kanylu kvůli zavodnění. Byla tam cca 3 hodiny a další dávky jsem měl podávat doma.Když jsem s ní dojel domů,začala velmi rychle a úporně dýchat,jako by se topila.Nakonec se mi zadusila v křečích a bolestech v náručí.Byl tento stav navozen příliš rychlým podáním infuze, případně velkým množstvím za krátkou dobu? Když jsem odcházel kapalo to cca kapku za vteřinu,možná rychleji. Děkuji za odpověď.

1 odpovědí
admin zodpovězeno před 6 roky

Dobrý den,
Vaší kočky je mně líto. Avšak zalistujete-li v této poradně, opakovaně narazíte na podobné dotazy s jednou a tou samou odpovědí. Veterinární nemocnice v Českém Brodě a Veterinární klinika v Praze 1, Navrátilově 15, jsou pracoviště, která se řídí jasnými fakty a kauzálními nálezy. Konkrétně se vyjadřujeme pouze k pacientům a jejich stavu, které jsme vyšetřovali a interpretujeme pouze vlastní nálezy, případně nálezy, které jsme sami vyžádali. Vše ostatní je jen v rovině spekulativní a té se zásadně vyhýbáme. Neprospívá ani zvířatům, ani lidem.
Děkuji za pochopení
Zdraví
Ondřej Rychlík