úbytek váhy psa

úbytek váhy psa

Poradna – Vaše dotazyúbytek váhy psa
dotaz před 8 roky

Dobrý den navštívili jsme veterináře z důvodu tmavého zbarvení stolice psa a jeho problémy se zvedáním se na končetiny,pes v té době normálně přijímal potravu i tekutiny.Dostal nějaké léky na infekci.Po třech dnech měl již barvu stolice normální ,ale pořád se ztěžka zvedal poslední den již se zvedl pouze s pomocí.Veterinář nám po vyšetření na sono sdělil,že má obrovsky zvětšenou prostatu což mu působí bolesti a proto se nemůže zvednout a doporučil nám kastraci.Domluvili jsme se na kastraci chemické a začali mu podávat tablety ypozanespolu s antibiotiky,po dvou dnech se pes stále nezvedal a také přestal postupně přijímat potravu,za sedm dní zhubl 8kg z původní váhy 38kg jedná se o bernského salašnického psa.Včera již jsme ho museli nechat na veterině,kde mu byla aplikována infuze.Při dnešním vyšetření na sono a rentgenu nebyl zjištěn žádný nález,při vyšetření krve a moči byl zjištěn snížený obsah červených krvinek,zvýšené množství močoviny v moči a zvýšená hladina fosforu,látky signalizující akutní zánět.Veterinář si není jistý diagnózou a stále jen čekáme,nemáte podobné zkušenosti,které by nám pomohli?Děkuji za odpověď.

provádět diagnostiku a léčbu korespondenčně bohužel nejde. Z Vámi popisovaných příznaků mě napadá spousta možností. Bez vyšetření jsou to však jen spekulace. Nepíšete jak je pacient starý, ale například se může jednat o artrózu v kyčlích a velmi zvětšená prostata je jen časová shoda. Může jít o nádorové onemocnění, může jít o degenerativní onemocnění míchy, atd. Máte-li zájem řešit problém u nás, přijeďte.